Evaluatie Arbodienst

Dankjewel dat je even de tijd neemt om ons te informeren over je ervaringen met onze arbodienst! Hier onder vind je een aantal vragen als evaluatie, Het zijn er maar 8 en het kost je niet veel tijd. Voor de handigheid: wij gebruiken met name de ‘normale’ oud Nederlandsche schaal van 1 op 10. (1 = zeer slecht, 2 = slecht, 3 = ruim onvoldoende, 4 = onvoldoende, 5 = twijfelachtig, 6 = voldoende, 7 = ruim voldoende, 8 = goed, 9 = zeer goed, 10 = uitstekend.)

N.B. We verwerken de enquete anoniem (zie laatste vraag) maar we registreren wel dat je hem hebt ingevuld zodat we je niet spammen met herinneringen voor het insturen van de evaluatie.

Hidden
Bottom line(Vereist)
1. We beginnen met de “bottom line”, hoe tevreden ben je (alles bij elkaar) met onze arbodienst? (Vereist)
Binnen 3 weken contact(Vereist)
2. Is er binnen drie weken nadat je je arbeidsongeschikt hebt gemeld contact met je opgenomen door de arbodienst? (Vereist)
Duidelijke verwachtingen(Vereist)
3. Is in het begin direct duidelijk gemaakt wat je kunt verwachten van de arbodienst? (Vereist)
Afspraken nagekomen(Vereist)
4. Kwam de arbodienst afspraken die zij maakten na? (Vereist)
Rekening houden met ondernemerschap(Vereist)
5. Hield de arbodienst naar jouw mening voldoende rekening met het feit dat je een ondernemer bent? (Vereist)
6. Zijn er zaken die naar jou mening anders zouden moeten?
7. Wil je nog iets kwijt over de arbodienst?
Anoniem(Vereist)
8. Het SamSam Servicebureau kan deze evaluatie eventueel ook “niet anoniem” verwerken en we nemen dan eventueel contact met je op. Dat doen we ook graag als je niet helemaal tevreden bent, daar kunnen we van leren. Ga je er mee akkoord dat we je evaluatie niet anoniem verwerken? (Vereist)