Machtiging herstellen

Om de een of andere reden is de machtiging van je bankrekening (Connect) aan de vereniging SamSamkring Zakelijk I verbroken. Wellicht heb jij dit zelf gedaan of is er iets mis gegaan bij de bunq bank.

Mocht de machtiging gewoon goed lijken, dan is het noodzakelijk de machtiging eerst te verbreken door op de actieve machtiging te tikken en voor “Trek toegang in” te kiezen. Machtig hierna opnieuw “SamSamkring Zakelijk I”.

Hieronder staan stap voor stap instructies voor iPhone en Android beschreven. Als je al de stappen gewoon volgt, moet het vast lukken. Lukt het toch niet helemaal? Heb je ergens hulp bij nodig? Aarzel niet ons te bellen.

Met Apple iOS

Machtig de vereniging

  1. Ga naar het “Home” scherm en tik op de rekening.
  2. Ga via het tandwieltje rechtsboven naar “connect”.
  3. Tik rechtsboven op het plusje. Klik in het veld “Naar:” en vul daar het e-mailadres penningmeester@samsamkring.nl in. Kies “SamSamkring Zakelijk I”. Bevestig de connect, hiermee heb je de vereniging op je rekening gemachtigd.
  4. Je ziet nu dat jouw bunq rekening gedeeld is met de rekening van “SamSamkring Zakelijk I”.
  5. Stel de Dagelijkse limiet van de rekening in op 150% van je spaarbedrag. Dit doe je ook bij de drie bolletjes rechtsboven bij je rekening.

Zodra wij de machtiging ontvangen verwerken wij dit in het systeem.

Met Android

Machtig de vereniging

  1. Ga naar het “Home” scherm en tik op de rekening.
  2. Ga via het tandwieltje rechtsboven naar “Toegang gebruiker”.
  3. Tik op “Geef toegang”, vul het e-mailadres penningmeester@samsamkring.nl in en tik rechts onder op gereed.
  4. Tik op het vinkje rechtsboven en voer je inlogcode in om je machtigingen te bevestigen.
  5. Je ziet nu dat jouw bunq rekening gedeeld is met de rekening van “SamSamkring Zakelijk I”.
  6. Stel de dagelijkse limiet van de rekening in op 150% van je spaarbedrag. Dit doe je ook bij het tandwieltje rechtsboven bij je rekening.

Zodra wij de machtiging ontvangen verwerken wij dit in het systeem.